Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – Aukcje
Cieszymy się, że chcesz do nas dołączyć! Wynik aukcji przekazanych przez Was przedmiotów i usług bezpośrednio zasili wynik zbiórki radomskiego sztabu na rzecz 34. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Przedmioty i usługi na nasze aukcje zbieramy do 18 stycznia 2026 roku.
Jak przekazać rzecz na aukcję sztabu?
1. Wypełnij protokół przekazania i wyślij jego skany.
Jeśli przekazujesz bilety lub voucher w pliku pdf, chcesz abyśmy dołączyli logo do grafik albo wykorzystali Twoje zdjęcia, również dołącz je w mailu. Całość prześlij na adres: aukcje.wosp.radom@gmail.com.
2. Dostarcz przedmiot do siedziby sztabu (jeśli przekazujesz fizyczny przedmiot).
Hufiec ZHP Radom-Miasto
ul. Rynek 1 (oficyna Ratusza, wejście bramą od ul. Wolność).
Godziny dyżurów:
| poniedziałek | 17:00 – 19:00 |
| wtorek | 11:00 – 14:00 |
| środa | 11:00 – 14:00 |
| piątek | 16:00 – 18:00 |
Co dalej?
- Po przekazaniu przedmiotu i protokołu nasz zespół zajmie się resztą – zrobimy zdjęcia, przygotujemy grafiki i opublikujemy aukcję na Allegro.
- Wszystkie aukcje znajdziesz tutaj: Aukcje Sztabu WOŚP Radom
- Każda z aukcji potrwa maksymalnie dwa tygodnie. Po zakończeniu aukcji zwycięzca ma miesiąc na jej opłacenie. Jeśli przekazujesz usługi, poinformujemy Cię gdy aukcja zostanie opłacona i będzie możliwa realizacja usługi.
- Część z aukcji będzie promowana w naszych mediach społecznościowych.
- Sztab opublikuje tylko aukcje przedmiotów, które zostały dostarczone fizycznie do siedziby hufca (lub na maila w przypadku plików pdf).
Pytania i odpowiedzi
Co przekazać na aukcję WOŚP?
- Przedmioty fizyczne (sztukę, książki, rękodzieło, zestawy gadżetów Twojej firmy lub organizacji, pamiątki, bilety i wejściówki, czy przedmioty, które produkujesz),
- Vouchery na usługi, które świadczy Twoja firma,
- Wyjątkowe chwile dla zwycięzcy aukcji (spotkanie z ciekawą osobą, kurs, wycieczkę)
Pamiętaj, aby przekazane przedmioty były w jak najlepszym stanie.
Do kiedy mogę przekazać rzeczy na aukcję?
Przedmioty należy dostarczyć do siedziby Hufca ZHP Radom-Miasto do 18.01.2026 r. Po tym czasie nie ma gwarancji, że opublikujemy aukcję przed Finałem WOŚP.
Gdzie dostarczyć przedmioty?
Hufiec ZHP Radom-Miasto
ul. Rynek 1 (oficyna Ratusza, wejście bramą od ul. Wolność).
Godziny dyżurów:
| poniedziałek | 17:00 – 19:00 |
| wtorek | 11:00 – 14:00 |
| środa | 11:00 – 14:00 |
| piątek | 16:00 – 18:00 |
Jeśli nie możesz dostarczyć przedmiotu w wyznaczonych godzinach - skontaktuj się z nami na aukcje.wosp.radom@gmail.com, nasza koordynatorka wyznaczy Ci osobny termin.
Gdzie znaleźć nasze aukcje?
Wszystkie aukcje naszego sztabu są dostępne na koncie Allegro wosp_radom https://allegro.pl/uzytkownik/wosp_radom.
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z koordynatorką aukcji.
- Karolina Przybylska
- 726-111-350
- aukcje.wosp.radom@gmail.com
